Rahulolu garantii

Juhul, kui Sul on küsimusi toodete või nende paigalduse kohta või kui Sa ei ole meie tootega rahul, siis esmalt soovitame meile helistada:  +372 51 78 450 Ahto Laur (tehniline nõustaja).
Üritame kiiresti välja selgitada probleemi tegeliku põhjuse.

Kui tarbija ei ole tootega rahul ja probleemi ei ole võimalik lahendada telefoni teel, tagastame ostuhinna. Selleks peab tarbija edastama ostutšeki, toote, kirjaliku selgituse, miks ta tootega rahul ei olnud, ning oma pangaandmed aadressile:

Henkel Balti OÜ

Märksõna: Rahulolugarantii

Aadress: Sõbra 43, Tartu 50106, Eesti

Pärast esitatud dokumentide ja toote kättesaamist ning nende uurimist kannab Henkel vastava summa kahe nädala jooksul esitatud pangakontole. Teisi hüvitamisvõimalusi ei ole (näiteks sularaha, kinkekaardid).

Henkelil on õigus ostuhinda tõendite rikkumise korral mitte hüvitada (pooltühjad tuubid/pakendid tagastatakse, kogu nõutud teave pole esitatud jne).

Ajavahemik

Kampaania kestvus: 15. mai – 31. oktoober 2017 (hüvitatakse ainult selle perioodi kuupäevaga ostutšekid).

Tähtaeg: 14. november 2017 (postitempli kuupäev)

Toode

Kampaania kehtib ainult Moment OneForAll toodetele:
Moment OneForAll High Tack 440g, IDH 1945804, EAN 4015000431361
Moment OneForAll Express 390g, IDH 2172472, EAN 9000101107265
Moment OneForAll Universal 290g, IDH 2172471, EAN 4057278001136

 

Kampaania tingimused on esitatud kampaania reeglites.